Kenrick.reismee.nl

Bijna!

Hallo idereen,

Het inpakken is begonnen na een geweldig afscheidsfeest. De eerste spanning is dan ook aanwezig, want goh je gaat een lange tijd alleen weg naar Asutralië en Nieuw Zeeland. Lekker een beetje aanklooien en dan misschien toch maar wat werken af en toe. Ja, ik heb er zin in! Al zal ik toch moeten zeggen dat ik jullie, luitjes die achter blijven in het kikkerlandje terwijl het alsmaar kouder gaat worden, wel zal gaan missen. Maar ach ik krijg er genoeg zon enzo voor terug. Nu mag het daar nog wat fris zijn (iets meer dan 10 graden in Sydney), maar misschien verlang ik over enkele maanden wel weer terug naar het weer in het eigen kikkerlandje.

Veel plezier met wat iedereen nog gaat doen de aankomende tijd, ik vertrek morgen (12-08-2014) eerst richting Dubai om dan door te vliegen naar Signapore. Daar stappen we na iets meer dan 14 uur reizen uit om een dagje 'bij te komen'. Daarna op naar Sydney en misschien wel een nieuwe update en waarschijnlijk de eerste foto's.

Greetz,
Kenrick

Reacties

Reacties

je ma

veel plezier in NZ sidney was super, gelukkig is je avontuur nog niet afgelopen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active