Kenrick.reismee.nl

Goodbye Sydeny

Het is even geleden sinds mijn laatste update. Er is dan ook niet veel nieuws onder de zon. Wat gewerkt, op stranden gehangen en gewoon niks gedaan. Maar dit hoofdstuk 'Sydney' gaat gesloten worden. De plannen voor een East Coast trip liggen op tafel en is ingeplanned. Jammer genoeg zal het niet een roadtrip worden maar reis ik per bus. Dat zal de ervaring niet minder leuk maken hoop ik.

Ik zal Sydeny wel wat gaan missen. Het gemak waarmee je gewoon door de stad loopt voor 40 minuten en voelt alsof je maar 20 minuten onderweg bent. Hide Park en de Royal Botenical Gardens waar je gewoon rustig kan ontsnappen aan het stadse. Darling Harbour en Cockle Bay, waar ik de afgelopen maand iedere dag door ben gelopen als ik ergens heen ging. Dan nog eens de stranden waar je met redelijk veel gemak naar toe kan reizen (al dan niet per bus, dan wel met een fery of trein).

Dank je wel Syndey, het was een geweldige tijd. Tot de volgende keer, Cairns (en de andere plekken waar ik stop op de east coast) here i come!

Reacties

Reacties

Rudolf

Hey ik ga volgend jaar ook naar australie en vraag me of waarom je met de bus gaat ipv met de auto. Waarschijnlijk omdat het duurder is zeker? Dan zul je vast wel weten hoe duur en makkelijk het is om aan een auto te komen, waar ik wel meer van wil weten. Kun je me dit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active